צור קשר עם אופיר טורס

לקוחות יקרים,

משבר הקורונה סחף את ישראל וכלל העולם לאחת התקופות המאתגרות ביותר בפניהן ניצבנו, הן כיחידים והן כחברה.
עולם התיירות היה הנפגע הראשון במשבר ובצורה החמורה ביותר. עשרות אלפי לקוחות שתוכניות הנסיעה שלהם השתנו מבקשים לבטל או לשנות את הזמנתם ואלפי לקוחותינו שעדיין נמצאים בחו"ל מבקשים לחזור.כל זה מתרחש תוך שמדינות נסגרות, טיסות מתבטלות וכן תחת הנחיות משרד הבריאות אשר מחייבות אותנו לפעול במתכונת מצומצמת ומהבית.
 
ערוצי השירות שלנו עובדים ללא לאות כדי לענות לכולכם ועדיין זמני ההמתנה הינם ארוכים. התקופה הזאת מתסכלת אותנו וקשה לנו כפי שהיא מורכבת וקשה לכם. למותר לציין כי גם עובדינו מושפעים באופן אישי מהמצב ומתמודדים איתו תוך דאגה וטיפול גם במשפחתם ויקיריהם שנמצאים אף הם חלקם בבידוד, בעבודות חיוניות כצוותים רפואיים וכד'. למרות כל זאת, ההתחייבות שלנו היא להמשיך ולעשות את המקסימום ולחזור לכל אחד ואחת מכם ולתת את השרות הטוב ביותר. אנחנו בתהליך למידה מתמיד של הבעיות הצצות ועולות ככל שחולף הזמן ומתאימים את עצמנו למען שיפור איכות השרות. מן הסתם חלקכם נתקל בטעויות שקורות בדרך אבל אנחנו לומדים כל הזמן ומשתפרים ומבטיחים לתקן טעויות אלו.
 
מרוכזות לכם תשובות לשאלות נפוצות שאנו מקבלים בימים אלו במטרה להנגיש לכם את המידע ככל הניתן ולתת מענה בתקופה זו של חוסר ביטחון.
 
  • איך מבטלים או משנים מועד טיסה?
אם יש לכם טיסה מתוכננת שלא בוטלה על ידי חברת התעופה ואתם מעוניינים לבטלה עליכם לבקש ביטול או שינוי שלה דרך טופס הפניה שקיים באתר שלנו. הטופס מאפשר לנו לחזור לכולם ולקצר משמעותית את משך זמן השירות.אנא מלאו את טופס הפניה באתר אנחנו חוזרים לכולם, אין צורך להתקשר אלינו. הנציגים שלנו חוזרים לפי דחיפות הפניה.

  • אתם לא עונים. כיצד יוצרים אתכם קשר?
המוקדים שלנו מבצעים שיחות יוצאות ללקוחות שמילאו את הטופס וללקוחות שמנסים לחזור לארץ ולכן הינם בזמינות נמוכה  לשיחות נכנסות.הדרך הטובה והמהירה ביותר להשיג אותנו היא למלא את טופס הפניה באתר.
אנחנו חוזרים לפי דחיפות הנסיעה, תאריך יציאה או חזרה מהארץ/לארץ , כלומר הראשונים שמטופלים הם לקוחות שמועד הטיסה שלהם הוא ב- 30 יום הקרובים ולקוחות שתקועים בחו"ל ומחפשים טיסות לחזור לארץ.

  • הטיסה שלי עוד לא בוטלה האם היא תצא?
כשטיסה מבוטלת מקבלים הודעה מחברת התעופה על ביטול.  יחד עם זאת, מכיוון שהשמיים הולכים ונסגרים טיסות בד"כ מתבטלות זמן קצר לפני יציאתם. חשוב לעקוב באופן שוטף באתרי חברות התעופה אם הטיסות אכן מתקיימות. אם מילאתם דף פניה אצלנו, אנחנו נחזור אליכם בזמן כדי לבצע את השינוי. אנו עוקבים במקביל אחרי ביטולי הטיסות ומטפלים מול חברות התעופה לפי הכללים שלהם. גם אם לא פניתם, נודיע אנו לכם על הטיפול. הזיכוי יעשה לפי אמצעי התשלום שברשותנו בניכוי של עד 25$ לאדם דמי טיפול.

  • אני רוצה לבטל הזמנה עתידית למרות שהטיסות מתקיימות
ביטולי חבילות/טיולים וטיסות המתקיימים לפי לוחות הזמנים המקוריים יעשו לפי תנאי הביטול של הספקים השונים, בתוספת דמי טיפול להזמנה לפי התקנון. יש לפנות בטופס הפניה עם פרטי הטיסה ונציגנו יחזרו אליכם.

  • הטיסה שלי בוטלה ע"י חברת התעופה, איך ומתי אקבל ההחזר הכספי?
במידה והטיסה שלכם בוטלה הזיכוי על הטיסה הינו אוטומטי, בכפוף להחלטות והמדיניות של חברות התעופה. חשוב לנו ליידע אותכם כי חברות תעופה רבות הקפיאו את ההחזרים בגין ביטולי טיסות ונקטו בקו המאפשר ללקוחות לעשות שימוש בכספים אלו לרכישה עתידית. נושא זה הינו במחלוקת מול סוכני הנסיעות והרשות להגנה על הצרכן אשר מטפלים בימים אלו בנושא מול ארגון חברות התעופה. ברגע שכספים אלו יוחזרו נדרש כמובן להחזיר אותם לחשבונכם. כספים שמוחזרים על ידי חברת התעופה מועברים לחשבונכם על ידי מחלקת הכספים של חברתנו מוקדם ככל הניתן. תשלום שבוצע באמצעות כרטיס אשראי יוחזר באמצעות זיכוי לאותו כרטיס. תשלום במזומן או בהעברה בנקאית יוחזר לחשבון הבנק ממנו בוצעה ההעברה או נמשך השיק.
 
אם הזמנתם אצלנו גם מלונות או שירותי קרקע אחרים – מלאו את טופס הפניה באתר ונציג שלנו יצור אתכם קשר כדי לבטל הזמנות אלו. אין צורך למלא טופס נפרד אם מילאתם טופס עבור הטיסה או אם קיבלתם מאתנו הודעה על ביטול טיסה. אנחנו מקשרים את המוצרים המשלימים שרכשתם מאתנו ופועלים לבטל אותם ולזכות אתכם בהתאם לתנאי ההזמנה ולמדיניות הספקים.

  • לקוחות שנמצאים בחו"ל, עם הזמנה קיימת, ורוצים לחזור לארץ
באפשרותכם לבצע חיפוש של טיסה חזרה לארץ במנוע החיפוש שלנו אנחנו מעדכנים אותו גם בטיסות החרום שמועלות על ידי גורמים שונים. בנוסף נשמח כי תפנו אלינו באמצעות טופס הפניה. חשוב מאוד שתצרפו לפניה את הפרטים הבאים: מספר הזמנה, טלפון זמין בארץ ושם פרטי ומשפחה באנגלית.אנחנו נחזור אליכם. במידה ואין הזמנה אנא הכניסו בקשה להזמנה חדשה בטופס פניות שירות.

  • ביטול חופשה בארץ
בעקבות ההנחיות החדשות בדבר סגירת מקומות בילוי ופנאי וביניהם בתי המלון אנו נאלצים לבטל כמעט את כל ההזמנות שבוצעו באמצעותנו לבתי המלון ברחבי הארץ,  הביטול נעשה אוטומטית למלונות הסגורים וההחזר בניכוי דמי טיפול להזמנה נעשה לפי האמור מטה.
במידה והנכם מעוניינים לממש את חופשתכם באחד מהמלונות שנשארו פתוחים על אף האמור לעיל,
צרו קשר במיילinternet@ophirtours.co.il   או בטלפון 03-7648135 או 2662* בשעות הפעילות.
 
אנחנו עוקבים אחר הנחיות משרד הבריאות ונמשיך לבטל הזמנות לתאריכים עתידיים בהתאם להנחיות אלו

  • החזרים כספים
לידעתך, ב 24/04/2020 הממשלה אישרה תיקון לחוק התעופה. בכך שהוא מאריך את זמן ההחזר על טיסה שבוטלה לחברות התעופה מ-21 ימים ל-90 ימים.
אנו משתדלים ככל יכולתנו לזרז את ביצוע ההחזרים ללקוחות במקרים בהם שילמנו לספקים חיצוניים עבור ההזמנה שבצעתם – אנו פועלים ככל יכולתנו להחזרת כספים אלו מהספקים. עם החזרת כספים אלו יבוצע לחשבונכם ההחזר המבוקש. במצב הקיים חברות התיירות וספקי התיירות בכל צמצמו את מוקדי השירות שלהם וזמינותם לפניותינו חלקית ביותר. אנו פועלים במלוא המרץ כדי להחזיר לכם את הכסף ששילמתם.
 
יש לזכור כי רכישת מוצרי התיירות כפופה למדיניות ביטולים ודמי ביטול ולכן ייתכן כי הסכום שתקבלו לחשבונכם יהיה נמוך מזה ששולם. במידה ומתעוררות שאלות לגבי הסכום בו זוכתם נשמח אם תשלחו שאלה לכתובת המייל: ophir101@ophirtours.co.il אנו נשתדל לענות מהר ככל הניתן.
 
אנו באופיר טורס מלאי תקווה שבמהרה נוכל לחזור ולנפוש מסביב לעולם 
 
צוות אופיר טורס
 
על מנת לקבל את הטיפול המיטבי,
יש לציין: תאריך יציאה, מספר הזמנה/כרטיס טיסה, שם באנגלית לפי דרכון וטלפונים לחזרה

שירות לקוחות של אופיר טורס

2662*
17:00 - 9:00
חרום
אנו באופיר טורס מאמינים שהלקוחות שלנו ושביעות רצונם הוא הנכס החשוב ביותר, לכן אנו עושים הכל על מנת להעניק לכם חווית שירות נעימה. נציגי השירות שלנו ישמחו לעמוד לרשותכם בכל פניה, שאלה ובקשה. תוכלו למלא את הפרטים בחלונית "צור קשר" ונציג שלנו יחזור אליכם בהקדם או ליצור עימנו קשר בטלפון.
רוצים לקבל עוד פרטים ? המומחים שלנו ישמחו לחזור אליכם
תחזרו אליי